Succes Assessment

Dé ultieme gezondheidscheck voor jouw webshop

Je hebt wel een indicatie, maar hoe succesvol is je webshop nu werkelijk?

Een succesvolle webshop is een winstgevende webshop, een financieel gezond bedrijf. Met het Succes Assessment weet je hoe financieel gezond je webshop écht is en waar het aan schort. Een financiële analyse die laat zien wat je moet doen om winstgevender te worden.

Gezondheidscheck voor je webshop

Met je historische cijfers, je verdienmodel, belastingaangiften en privéfinanciën in de hand, doen wij een diepgaande analyse. Nauwkeurig omdat je precies wilt weten waar er nog meer winst en voordelen te behalen zijn. Compact omdat je eigenlijk helemaal niet met financiën bezig wilt zijn. Je wilt aan je bedrijf werken, je droom realiseren. Dit Succes Assessment helpt je daarbij.

 

Een rapport én uitgebreid adviesgesprek met: 

Kraakhelder, compleet maar compact!

N
Hoe je bedrijf nu presteert op 4 gebieden: winst, salaris, belastingen en kosten.
N
Jouw ideale doelpercentages en verhoudingen tussen die gebieden. Hiervoor analyseren we ook vergelijkbare bedrijven en concurrenten.
N
Een persoonlijk adviesplan om tot je ideale percentages en verhoudingen te komen.
N
Belastingadvies voor belastingbesparingen.
N
Je ideale omzetbedrag per maand om al je dromen en doelen te realiseren.

Succes Assessment voor inzicht en advies

Het Succes Assessment is de ideale combinatie tussen een financiële-fiscale analyse én advies op basis van die analyse. Je kiest voor het Succes Assessment wanneer je slim genoeg bent om advies in te winnen en eigengereid genoeg om het zelf te implementeren.

 

Het traject:

STAP 1: De belafspraak
Je hebt het Succes Assessment besteld. Binnen één werkdag bellen we je op om kennis te maken en de details van het traject te bespreken.
STAP 2: Informatie opvragen
Wanneer al je vragen zijn beantwoord, ontvang je van ons een e-mail met het intakeformulier. Daarop staat welke gegevens we nog van je nodig hebben. Denk aan: jaarcijfers, belastingaangiften, maar ook aan bijvoorbeeld hypotheekoverzichten. Alles zodat we een compleet beeld krijgen van jouw financiële situatie en je een goed advies kunnen geven.
STAP 3: Het rapport
Oké, we hebben alles compleet en kunnen voor je aan de slag! Zodra we alle gegevens hebben plannen we met een een afspraak voor het adviesgesprek.

3 dagen vóór het adviesgesprek ontvang je het rapport per e-mail.

Het rapport zelf? Geen boekwerk, maar een helder overzicht op een paar A4’tjes.

STAP 4: Het adviesgesprek
Het adviesgesprek vindt plaats waar en wanneer het jou uitkomt. Wil je het via beeldverbinding doen of juist bij jou op kantoor?

Tijdens het adviesgesprek van 75 tot 90 min. heb je ruimte om al je vragen te stellen. We bespreken de analyse en het advies. We geven je tips en tools om het advies zelf te implementeren.

Na afloop van het adviesgesprek ontvang je per e-mail een stappenplan en extra tools om het advies daadwerkelijk eenvoudig te kunnen implementeren.

Je investering: 

Om jou winstgevend(er) te maken bij elke bestelling die je ontvangt, doe je een eenmalige investering.

Eenmanszaak

€ 1.195 excl. btw*

Vof, coöperatie of bv**

€ 1.699 excl. btw*

*Een investering die je meteen terug gaat verdienen, dankzij de winst die je vanaf dag één gaat maken. Keer op keer weer, bij elke order die je krijgt.

**We zijn goed met vof’s of bv’s die 1 à 2 ondernemers hebben. Heb je een vof met meer eigenaren of een bv met meerdere DGA’s? Vraag dan wat we voor je kunnen betekenen.

Het Succes Assessment bevat:

i

Een helder rapport

Een kraakhelder en bondige weergave van de financiële gezondheid van jouw webshop. En dat op één A4. En het gaat verder. In een helder overzicht heb je een grondige analyse van alle zakelijke aspecten van je bedrijf (van belastingen en salaris tot winst en kosten). Waar valt winst te behalen? Wat moet je doen om meer winst te maken?

Jouw KPI's

Meten is weten, althans, als je niet overdrijft. Cijfers kunnen je helpen het succes van je webshop te meten en laten je zien waar je aandacht aan moet geven. In de basis heb je 4 percentages nodig: winst, salaris, belastingen en kosten. Met het Succes Assessment zie je wat je huidige percentages zijn en onderzoeken we je ideale percentages.

Belastingadvies

Winstmaximalisatie betekent ook fiscale optimalisatie. Een structuur voor minimale belastingen, zodat je onder de streep meer overhoudt. Een Succes Assessment is dan ook niet compleet zonder belastingadvies. We adviseren je in welke juridische jas het beste bij je bedrijf past en in gunstige manieren om met kapitaal om te gaan.

Persoonlijk adviesgesprek

Tijdens je persoonlijk adviesgesprek van 75 tot 90 minuten gaan we de diepte in. Jij stelt vragen en wij geven je tips en tools om tot je ideale KPI-percentages te komen.

Antwoord op al je vragen

Of je nu een fiscale, financiële of juridische vraag hebt, tijdens het adviesgesprek kun je al je vragen stellen. Misschien wil je personeel aannemen, een investering doen, pensioen opbouwen of juist sparren over je businessmodel. Stel gewoon je vraag en wij geven antwoord!

Maatwerk implementatieplan

Goede voorbereiding is één. Uitvoering is twee. Hetzelfde geldt voor een analyse en advies. Zonder goede opvolging, kun je het beste advies krijgen zonder dat het zoden aan de dijk zet. Bij het Succes Assessment kies je ervoor om zelf de implementatie van het advies te doen, maar natuurlijk helpen we je wel op weg. Met een individueel stappenplan weet je precies wat je te doen staat en wanneer.

Wie zijn wij:

Xavier James

Xavier James

Business Planner | Oprichter

Xavier geeft inzicht, advies en trekt aan de bel zodra het nodig is. Hij analyseert grondig, denkt vandaag al met je mee over de toekomst en helpt je bij een stappenplan om een winstgevend(er) bedrijf te zijn. Hij is helemaal in zijn element wanneer hij complexe situaties in jip-en-janneketaal kan vertalen en kijkt kritisch naar al je bedrijfsprocessen. Mensen omschrijven hem als zakelijk op de inhoud en empathisch op de relatie.

Als fiscalist zorgt hij ervoor dat je nooit meer wakker hoeft te liggen van belastingen en alle voordelen maximaal benut.

Door zijn ervaringen als adviseur, betrokkenheid bij verschillende detailhandelaren en onderzoeken naar online customer excellence is hij als geen ander in staat de vinger op de zere plek van je webshop te leggen en processen te stroomlijnen.

Hij helpt je graag van droom naar realiteit, naar een groeiende webshop, een winstgevend bedrijf.

Je investering: 

Om jou winstgevend(er) te maken bij elke bestelling die je ontvangt, doe je een eenmalige investering.

Eenmanszaak

€ 1.195 excl. btw*

Vof, coöperatie of bv**

€ 1.699 excl. btw*

*Een investering die je meteen terug gaat verdienen, dankzij de winst die je vanaf dag één gaat maken. Keer op keer weer, bij elke order die je krijgt.

**We zijn goed met vof’s of bv’s die 1 à 2 ondernemers hebben. Heb je een vof met meer eigenaren of een bv met meerdere DGA’s? Vraag dan wat we voor je kunnen betekenen.

Inzicht in jouw financiën?

Binnen 2 minuten geven we jou een globaal inzicht in de financiële gezondheid van jouw bedrijf. Soms pijnlijk of confronterend, maar wel nodig om winstgevend te blijven. Ga met ons in gesprek!

Adres

Coöperatieve Davota U.A.
Daalwijkdreef 47
1103 AD Amsterdam

Contactgegevens

020 820 87 16
info@davota.nl

Openingstijden

maandag t/m vrijdag
9.00 - 17.00
 

Vraag nu een vrijblijvend consult aan!

Hoe lang onderneem je al?